Лабораторна робота №3
Тема: Використання цифрового контенту для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи.
Мета: Навчитися використовувати цифровий контент для систематизації та узагальнення науково-дослідної роботи, який значно покращує процес взаємодії між учасниками, урізноманітнює форми співробітництва й комунікації.
Хід роботи
1. Для аналізу проекту, я обрала національну освітню платформу «Всеосвіта». За останні два роки цей проект набрав досить великої популярності як серед вчителів, так і серед учнів старших класів, адже на проекті досить гарно реалізовано систему підготовки до ЗНО, що дає змогу дітям зрозуміти свої сильні та слабкі сторони в предметі, вдосконалити свої знання та закріпити їх на досвіді за допомогою тестів. Але більше ця платформа призначена все таки для вчителя. Великий вибір вебінарів, курсів, порад – все це допомагає вчителеві вдосконалити свої навички та підняти свій рівень обізнаності в тому чи іншому напрямку. Завдяки даній платформі можна дуже легко оцінювати знання учнів, створювати тести, qr коди і т.д. Дуже великим плюсом проекту є вебінари, вони там проходять майже щодня, по вечорам. На вебінарах розкриваються дуже важливі та цікаві теми, які актуальні для сьогоднішньої роботи в школі. Дуже часто запрошують видатних вчителів, які діляться досвідом та дають методичні рекомендації.
2. Для аналізу мети, структури та змісту проекту було обрано тему "Многогранники", а саме виклад нової теми за допомогою інноваційних технологій. Метою даного проекту є формування вміннь та навичок при розв'зуванні задач з теми "многогранники", аналізувати розв’язок, використовувати здобуті знання в нестандартних умовах; виховувати відповідальне ставлення до навчання, культуру математичних обчислень та записів, почуття відповідальності за виконану роботу; розвивати логічне мислення.
3. Для підвищення рівня зацікавленості до теми та до предмету в цілому, мною було прийняте рішення в створенні веб квесту на тему «Многогранники». Створювала я його за допомогою порталу «Всеосвіта». На мою думку, цей проект є дуже корисним , адже за допомогою таких квестів можна виконувати будь який вид навчальної діяльності: вивчати нову тему, поняття, закріплювати уміння та навички , актуалізувати знання. Учитель ,в свою чергу, за допомогою легенького квесту може побачити явні проблеми, які можуть виникнути в процесі виконання квесту, адже по кожному учневі можна переглянути звіт, де показані помилки , які допустив учень та прикласти зусиль до їх вирішення. Переглянути квест можна за посиланням.
Немає коментарів:
Дописати коментар